Jamaica
8+
45 min.
2-6
Mechanika
Komponentai
1

Taisyklės EN kalba

Neturime

Jamaica

1678 metais Henris Morganas baigia savo pirato karjerą ir nusprendžia tapti Jamaikos gubernatoriumi. Visi jo buvę „kolegos“ yra pakviečiami paminėti Henrio „išėjimą į pensiją“. Suorganizuojamos didžiosios varžytinės – lenktynės laivais aplink salą!

Stalo žaidimas „Jamaica“ yra žaidžiamas raundais. Visi žaidėjai savo rankose turės po tris kortas ir triumą, kuriame galės laikyti prekes. Kiekvieną raundą vienas iš žaidėjų bus paskirtas į kapitonus. Kapitonas išridena du žaidimo kauliukus ir vieną iš jų priskiria dienos etapui, kitą – nakties. Tuomet visi žaidėjai iš savo rankos išsirenka vieną kortą ir ją užverstą pasideda priešais save. Kortose yra du simboliai. Kairėje esantis simbolis priklauso dienai, dešinėje – nakčiai. Simboliai vaizduoja laivų judėjimą (pirmyn ir atgal) arba prekių pakrovimą. Kai visi žaidėjai pasirenka po kortą, visos jos yra atverčiamos ir pradedant nuo kapitono yra atliekami veiksmai. Pagrindinė dilema žaidėjams - kokią kortą pasirinkti ir kuri suteiks daugiausiai naudos konkrečiame raunde. Jei atsistosite į užimtą kito žaidėjo laukelį – įvyks mūšis! Ridensite kovų kauliuką. Kad padidintumėte šansus laimėti kovose galėsite panaudoti parako žetonus. Mūšio nugalėtojas gali pavogti iš pralaimėtojo prekes ar lobį.

Žaidimas baigiasi kai vienas iš žaidėjų pasiekia finišo liniją. Žaidėjai yra apdovanojami skirtingu kiekiu auksu, priklausomai nuo to kiek toli nuo finišo linijos yra. Šis pelnytas auksas yra susumuojamas su lenktynių metu gautu auksu. Daugiausiai aukso surinkęs piratas laimi žaidimą!

Leidimo info.
Leidėjas Asmodee Autorius Malcolm Braff, Bruno Cathala, Sebastien Pauchon Produkto kodas ASMJCA01US Išleidimo data 2007
Foto galerija
Failai
parsisiuntimui
Video apžvalgos