Dungeon Fighter
10+
45 min.
1-6
Mechanika
Komponentai
1

Taisyklės EN kalba

Neturime

Dungeon Fighter

„Dungeon Fighter“ – tai stalo žaidimas, kuriame persipina vikrumas, nuotykiai ir gera dozė humoro. Žaidėjai taps herojais, visi kartu tyrinės požemius ir kausis prieš čia esančias minias absurdiškų monstrų. Herojų komanda turės sumaniai panaudoti savo įgūdžius ir drąsą, kad prasibrautų pro priešų ordas. Pabaigoje jūsų lauks žaidimo Bosas!

Žaidimą pradėsite savo komandos pasiruošimu ir išsidėliodami požemį. Galėsite rinktis iš 9 herojų. Kiekvienas iš herojų turės savo specialią 3 įgūdžių kombinaciją. Barbaras stipriai smūgiuos ginklais. Neūžauga sugebės tapti nepažeidžiamu, ačiū visagaliui alui! Burtininkas galės priešininkus paversti į rupūžes. Vagis žinoma galės kažką pavogti. Na o princesė galės apžavėti monstrus, kad šie tarpusavyje pradėtų kovoti.

Požemiui susikurti, atsitiktine tvarka panaudosite 3 iš 12 žaidimo lentų. Žaidimo metu judėsite per požemį, iš vieno kambario į kitą kambarį. Dažniausiai turėsite keletą pasirinkimų, ar judėti trumpesniu, bet sudėtingesniu keliu, ar judėti ilgesniu, bet lengviau įveikiamu. Tačiau yra viena bėda, kuo daugiau aplankysite kambarių, tuo jūsų priešininkai taps stipresni. Iš viso yra 4 stiprumo lygių monstrai. Žaidimo pradžioje jūs paimsite tam tikrą kiekį kiekvieno lygio monstrų ir juos sudėsite į žaidimo bokštą. Iš pradžių kausitės su pirmo lygio priešais, kai jie pasibaigs teks pereiti prie antro lygio ir t.t.

Kiekvieno ėjimo metu judėsite vis į kitą požemio kambarį ir kovosite prieš ten esančius monstrus. Išsitrauksite aukščiausiame bokšto aukšte esantį monstrą ir padėsite jį ant stalo. Pažymėsite jo gyvybės taškus ir galėsite ruoštis grumtynėms! Už kiekvieną naują monstrą, jūs gausite 3 spalvotus žaidimo kauliukus jam įveikti. Savo ėjimo metu žaidėjas išsirenka vieną iš šių kauliukų ir meta ant žaidimo lentos su taikiniu. Kad tai būtų sąžiningas kauliuko metimas, šis turi bent vieną kartą atšokti nuo stalo paviršiaus ir tik po to nukristi ant taikinio lentos. Žaidimo kauliukas nukritęs ant žaidimo lentos parodys kokį skaičių žalos jūs atliksite. Jei kauliukas išriedės už lentos ribų, tai simbolizuos, kad jūs nepataikėte ir monstras puls jus atakuoti.

Kiekvienos spalvos žaidimo kauliukas turi keletą pusių su akies ženklu. Jei išridensite kauliuką su šiuo akies ženklu - jūsų herojui bus aktyvuotas specialus tos spalvos sugebėjimas. Visi herojai turi po vieną specialų sugebėjimą kiekvienoje iš trijų skirtingų spalvų. Sugebėjimai įvairūs: papildoma žala, galimybė permesti kauliuką, komandos draugų pagydymas, aukso ar daiktų vagystė, alaus atsigėrimas, viliojimo menas, bardų muzika ir t.t.

Jei jums bus neįmanoma įveikti varžovo su trijais spalvotais kauliukais, galėsite panaudoti savo papildomą ir vertingiausią žaidimo kauliuką (baltąjį). Žinoma galima ir atsisakyti balto kauliuko panaudojimo bei patirti pralaimėjimą, bet tada visa jūsų komanda patirs žalos.

Pasitaikys atvejų, kai tam tikri monstrai ar kambariai turės specialių savybių,. Šie jus gali priversti kauliuką išmesti kiek neįprastu stiliumi, pavyzdžiui išmesti kauliuką iš už po stalo, mesti uždengtomis akimis ir pan. Keliaudami atrasite parduotuves, kurios pardavinės įvairius paslaptingus daiktus, tokius kaip kardai, šalmai, stebuklingi gėrimai ir daug kitų. Dauguma jų, jums padidins puolimą, pastiprins gynybą, tačiau turėsite įvykdyti kokią nors sąlygą, pavyzdžiui išmesti kauliuką su draugo ranka ar mesti kauliuką gerokai atsitraukus nuo stalo.

Taigi, pasiruoškite klaidžioti po baisius požemius, rasti nuostabius lobius, pirkti stebuklingus magiškus daiktus ir mesti iššūkį siaubingiems monstrams! Ar jūsų komanda įveiks žaidimo Bosą? Jūsų laukia amžiaus dvikova tarp gėrio ir blogio šiame linksmame (O taip!) „Dungeon Fighter“ stalo žaidime.

Leidimo info.
Leidėjas Fantasy Flight Games Autorius Aureliano Buonfino, Lorenzo Silva, Lorenzo Tucci Sorrentino Produkto kodas FFGHB05 Išleidimo data 2011
Foto galerija
Failai
parsisiuntimui
Video apžvalgos